Monday 16 September 2013

My Sweet September by Didine Designs


Bonjour tout le monde!!
Je vous presente aujourd'hui un kit de saison aux couleurs chatoyantes.
Je l'ai appelé "My Sweet September".
Ce kit contient 105 éléments et 21 papiers.
Venez vite le decouvrir ainsi que ses derivés dans mes 5 boutiques!!!
Et à -50% jusqu'au 30 septembre
*******
Hello everybody!!
Today I present you a seasonal kit with shimmering colors.
called it "My Sweet September" .
This kit contains 105 elements and 21 papers.
Come on to discover it and its derivates in my 5 stores!!!
And enjoy 50% off until the 30th of September

(2$ chaque *sauf Bundle* tous les Mardis /
/ 2$ each *excepted Bundle* every Tuesday)
 

 


  

FREEBIE!!!!



Je vous offre aujourd'hui une en-tête pour vos Facebooks
and discover today one timeline for your Facebooks

Suivez moi sur Facebook et telecharger mon freebie ici:
Follow me on my Facebook page and download my freebie here:


ou si vous n'avez pas FB cliquez sur mon freebie pour la telecharger
or if you don't have FB, click on the freebie to download it

*************
My Page:

No comments:

Post a Comment